ETTER DAGENS 60KM PÅ RULLESKI.SÅKALT LAVTERSKELTRENING

JEG HAR HATT FERIE OG HADDE LITT PLANER.
Den første planen skjønte jeg for flere uker siden at ikke ble noe av men hadde et håp om å reise litt bort ,innad i Norge.
Men dit jeg evt skal dra må inneholde sol,varme og badestrender og når været ut i fra mitt syn har vært begredelig ,ble ikke det noe av heller.
Totalt uinterresert i toppturer,fjell og vidde.
Så da ble det å surre rundt i Modum da som en gjør til vanlig og når man liksom skal forsøke å trene lite,blir det fort mye dødtid uten mål og mening.
Så glad jeg begynner å jobbe igjen i morra.

TRENINGA HAR VÆRT DÅRLIG….RETT OG SLETT.
For all del,hatt flere hyggelige treningsøkter med hyggelige folk,men jeg har slitt med overbelastning i låra og det begrenser veldig mye.

Og så ser folk på strava at jeg i dag har gått 60km på rulleski med en snittfart på 3.07min/km og tenker «kan vel ikke være så dårlig med de låra» veit jo åssen folk tenker.
Men dagens rulleskitur var faktisk den daffeste økta jeg har hatt denne uken……så rolig på 2èr hjul klassisk stil sammenligner jeg med jogg på 6.30min/km på flatmark og kanskje ennå saktere.

Så jo ,jeg har slitt jævlig med låra denne uken fordi jeg ikke klarte å styre meg forrige uke på hardøkter.
Min feil som alltid.
For de interesserte……jeg har trent effektivt 14t59min,det er lite til å være meg.
Løpt 8 løpeøkter fordelt på 6 dager og til sammen 91km .
Gått på rulleski 4 ganger fordelt på 109km.

Må bli kvitt de sure låre før jeg blir gal.

DAGENS ØKT KAN SEES PÅ STRAVA.
Huska ikke at det var så kjedelig å gå rolig på rulleski at jeg hadde mest lyst til å snu allerede etter 5km,men siden jeg hadde en plan oppi hue ,blir det alltid sånn.

ETTER TRENINGA I DAG DRO JEG PÅ POLLEN .
Det var sjakktrekk.
Sol,bading og skravling med ulike mennesker 🏊‍♂️🌞👌

DA SATSER JEG PÅ EI BEDRE UKE NESTE UKE OG SIDEN JEG OG TRENINGSVENNINNA HAR ET OPPLEGG HÅPER JEG AT DET GJØR SUSEN I FORHOLD TIL LÅRA OG SIDEN JEG BEGYNNER Å JOBBE BLIR DET EI HELLER SÅ MYE DØDTID.

HA EN FIN SØNDAG OG NY UKE.