Endelig ser det ut til at det går fremover igjen.
Ble skadet i en legg medio september og siden da har formen sakte men sikkert pekt i feil retning…..ihvertfall løpsformen….og det er jo når man løper man virkelig får svaret.

Hvert staketak på rulleski har medført dårlige løpsform .
Jeg har staka mye,løpt litt,deltatt i 2 konkurranser med egentlig dårlig løpsform,rodd endel,svømt og trent styrke,så styrken i overkroppen har blitt bedre de siste 2mnd,man hva nytte har jeg av det??? sannsynligvis ingen ting,har ingen planer om å gå verken klassiske eller stakerenn til vinteren……kanskje styrken i overkroppen hjelper litt i dobbeldans på ski/rulleski,men der er det først og fremst teknikk,rytme og 02 som gjelder.

Jeg liker best å løpe og skøyte på rulleski og begge deler krever O2-opptak.

Ihvertfall dagens intervalløkt med joggesko på snøføre var den beste økta på 2mnd,uten tvil….joda jeg har staket 80km og 110km,men det krever jo ingen ting annet enn generell utholdenhet og et positivt hode.
I dag løp jeg 10 x 6min intervall med 2min pause…..siste draget ble riktignok 4,5min…..dattera ringte og jeg kunne liksom ikke la vær å ta den…….så viktig er det ikke lenger.
Etter intervallen ble det ca 30min styrke på stuegulvet,for mage og hofter…….