DAGEN STARTET SOM MANGE ANDRE DAGER PÅ JOBB.
Jeg var veldig klar i hode,ikke stuptrøtt som jeg pleier å være😂 og hadde masse overskudd til tross for få timer med søvn ,så når jeg dro fra jobb litt over 11 tenkte jeg at «dette må jeg utnytte» .

TRAPPENE I SKIFLYVNINGSBAKKEN.

Ser ut som jeg har overvunnet frykten for høyder,ihvertfall opp trappene i skiflyvningsbakken,så dagen første treningsøkt var målet å sette ny pers.
Litt skeptisk er jeg nok fremdeles, så det å løpe opp tør jeg ikke ennå,men å GÅ er helt greit.
9.16min opp er ikke veldig fort,men pers for meg……..får ta det trinnvis 😉
Har et mål om en rask tid,men da er jeg avhengig av å tørre å løpe hele veien,så vi får nå se……

DAGENS «ANDRE ØKT»
Styrke ca 30 minutter for mage,hofter og rygg.
Måtte jo utnytte overskuddet 😉

DAGENS TREDJE TRENINGSØKT .
Hadde avtalt med 2 stk om intervall med joggesko klokka 1830,egentlig langs «strandpromenaden» i Vikersund,men siden det begynte å snø og blåse tok vi økta på ØYA,litt mer skjermet for vind.
Merka selvfølgelig at jeg hadde fått litt syre i låra før på dagen og at ribbeina fremdeles kvier seg for dype «lungepust» men var ei grei økt …..20 x 1 min med 30 sek pause med Bjørn Bottolfs og Hans Egil Drolsum.



DAGENS TRENINGSØKT NUMMER 4.
Styrke for bein og skuldre ca 50 minutter.Da har vel hele kroppen fått sitt i dag ……..

DA FÅR EN SLAPPE AV EN TIMES TID FØR EN SKAL PÅ JOBB IGJEN,DOBBELTVAKT .
Sånn er det i disse covid19-tider,blir endel ekstra på oss som er friske og ikke er i karantene 😉 men det er helt greit og det er jo frivillig.

HA EN FIN KVELD………
Under den siste økta sang jeg med Bee Gees og denna er jo fin ….for oss over 50 😊