SIDEN BEGYNNELSEN AV NOVEMBER HAR FORMEN GJORT ET KJEMPEHOPP.
Jeg er alltid i god form,fysisk form ihvertfall.
Så kan jeg ha dager som ikke er helt bra psykisk ,men sånn er det vel for de fleste av oss.

Det er tre personer jeg kan takke for at min fysiske form har gjort et kjempehopp,det er Camilla som fikk meg til å se at rolige løpeturer hadde sin misjon og jeg skal vel ikke legge skjul på at det psykiske spiller litt inn når jeg trener med henne.

Så ble jeg lagt til en løpergruppe av Paal Vegard ,takk for det,det har gitt meg en inspirasjon som både går på at jeg er erfaren,har trent mer enn de fleste og har vel vært på et høyere nivå enn sannsynligvis alle andre i denne gruppen(selv om det er uvesentlig) så jeg kan komme med tips ,være en slags pådriver og ikke minst at jeg nå i dag kan trene sammen med jevnbyrdige…..det har i løpet av kort tid gjort meg mye bedre til å løpe enn jeg har vært på mange år.
Men det jeg egentlig syns er kjekkest,er å bli kjent med nye fjes og ikke minst ta vare på alle uansett nivå……..

Og så en takk til meg selv at jeg hele tiden finner motivasjon og inspirasjon,setter meg nye mål og endelig har innsett at jeg faktisk er på det nivået jeg er i dag og ikke på det nivået jeg var for 25 år siden.

MEN I DAG HAR JEG VÆRT SLITEN SÅ FREM TIL LØRDAG BLIR DET KUN RESTITUSJON.
Etter en fantastisk intervall-økt i går for min del i 2020, ble dagen i dag en liten nedtur,men når man er våken hele natten kan man liksom ikke forvente noe mer.

HVORFOR VÅKEN HELE NATTEN.
Jeg er en tenker og en grubler og det kan være mye som foregår oppi mitt hode,spesielt om natten.
Så etter å ha sendt noen meldinger til ei som jeg liker veldig godt ,begynte tankene å surre og gå…..jaja sånn var det.
Er bare sånn jeg er.

HVA ER RETITUSJON?
Jo det er jo egentlig hvile og for meg er hvile rolig trening.
For uansett jobbing eller ikke,må jeg ha trening og restitusjonen for meg blir målt i treningsinnsats.
I dag har det vært 2 ekstremt rolige økter og fri fra jobb(til den 22)

SIDEN NATTEN VAR SOM DEN VAR BLE DET RULLESKI PÅ FØRSTE ØKT.
Kunne dratt på åsen og gått på ski,men rulleski var ekleste løsning.

ØKT 2…..RETT OG SLETT VASSING I SNØ T/R HOVDEKOLLEN.
Jogga litt siste 2km,ellers bare vassing.
Mye snø oppover lia og tungt å gå pga et tynt skarelag jeg gikk igjennom hele tiden,men men en forventet tur.




SÅNN VAR DEN DAGEN KORT FORTALT.

HA EN FIN KVELD OG EN GOD NATT.