MEN JEG KLARER IKKE Å BLI HELT FERDIG MED DETTE MED SPISEFORSTYRRELSER INNEN IDRETT.
JA det lønner seg å være lett i mange idretter,det kommer man ikke bort i fra og sånn kommer det alltid til å være.
De som sier noe annet ,sier det fordi det tror det hjelper i forhold til spiseforstyrrelser(noe det ikke gjør) eller så følger de ikke med.
Klart det lønner seg i løping langdistanse,langrenn for kvinner,motbakkesykling/løping o.a idretter å være lettest mulig.
Toppidrett er ikke sunt ,der hersker det ingen tvil,men det er en grense som ikke må overskrides og den er vanskelig.
Og mer vanskelig blir det for ungdom når utøvere og forbund ikke er ærlige ovenfor allmennheten.
Sånn da sier jeg ikke mer om det .

HVA SKULLE JEG TRENE I DAG?
Ja det var det store spørsmålet.
Var denna rumpa da 🙈 hva tålte den liksom?
Joda kunne gått på elipse, dratt i svømmehallen og utført aquajogg,men herregud så kjedelig…….innendørs trening 👎

Bestemte meg for å gå trappene i skiflyvningsbakken 6 ganger,men ble det sånn??? Nei selvfølgelig ikke 😂
Hvem idiot går opp og ned 1000 trappetrinn 6 ganger ,så sant det ikke er en konkurranse???? Typisk meg å gjøre noe sånt bare for å få trent,men heldigvis……..
Når jeg jogga opp mot skiflyvningsbakken ,beina var lette og hadde bare moderate smerter i rumpa uten strålinger verken nedover låra eller oppover ryggen tenkte jeg «faen heller jeg løper opp Heggesjøveien og hvis rumpa ikke blir for ille drar jeg på litt etterhvert».
Og heldigvis var ikke smertene verre enn at det gikk ganske greit,men selvfølgelig var det vondt men kun på samme punktet hele tiden samt litt dårlig rotasjon i hofta sånn at steget ikke ble allverden langt ,men i motbakker kan man jo stege med korte skritt 😉
Så da ble det ei bra økt da og tror faktisk jeg kunne satt pers hvis jeg hadde varma opp og løpt jevnt hardt fra start selv om jeg ikke får brukt høyre beinet mer enn 75% i forhold til venstre,men det var nok best å gjøre som jeg gjorde,ta i litt mer etterhvert.

fryktelig bilde,men men er sånn jeg ser ut når jeg har slæva og sikla ,vært sliten og er ubarbert.Jeg trener jo ikke for å se bra ut ….trener for å være i form og ikke bli feit.


Deretter tok jeg et drag til opp til vingen og videre til Heggesjøveien 1.5km.

ny vei fra Vingen og opp til Heggesjøveien.


Vel hjemme ble det litt styrke på stuegulvet 45min.


SPESSIELT MER HAR DET IKKE SKJEDD I DAG.
Skal på jobb om et par timer så da får jeg bare surre med mitt frem til den tid 😉

HA EN FIN KVELD.