JEG SA TIL VEDKOMMENDE AT KOSTHOLDET MITT ER EN KATASTROFE SOM IKKE ER NOE FOR ANDRE Å FØLGE.
Men jeg har aldri manglet noen ting i kroppen,bortsett fra magnesium et par ganger og litt lavt hemogloboinverdi ved noen anledninger.
For de som trener mye er hemogloboinverdi veldig viktig,forresten viktig for alle mennesker og kvinner bør være litt påpasselig med dette.
Kvinner må ofte ta tilskudd pga deres faste menstruasjonsperiode hver mnd.
Skal ikke gå mye inn på alle disse tingene her,men jeg skal nå heretter fortelle omverdenen hva jeg inntar i løpet av dagen,og alle vil bli overrasket …….det kan jeg garantere.


MEN HAR FØRST LYST TIL Å FORTELLE OM DAGEN I DAG.
I går gikk jeg på rulleski i 12 grader og løp med shorts i 13 grader på kvelden.
I dag løp jeg i snø og null grader.

ETTER JOBB I DAG FANT JEG PLUTSELIG UT AT JEG SKULLE SETTE STRAVAREKORD OPP TIL DJUPENGROP.
Et segment på 6,1km med 485m høydeforskjell.
Løp egentlig veldig kontrollert og satt egentlig ny rekord med 48 sekunder….39.02min.
Men så er det den GPS`en min da……noen ganger klikker den og det ble jo ikke registrert noe ny rekord.(så jeg er jo nød for å gjøre dette igjen for å bli trodd)
Pulsmålinga stemte heller ikke……….
Men men ei bra økt ble det uansett.
Møtte snøen etter ca 3km ,men det var helt greit å løpe…..ikke glatt.

ETTER DENNE DISTANSETRENINGA OPP TIL DJUPENGROP VALGTE JEG Å LØPE «OVER ÅSEN » OG NED DOKKA.
Med kne-thigts,konkurransesko,snø og ekstremt vått ble det kaldt ,men men …har vært ute en vinterdag før 😉


DAGENS ANDRE ØKT HADDE JEG EGENTLIG MEST LYST TIL Å UTFØRE SAMMEN MED CAMILLA.
Jeg sier jo ting som det er,og Camilla er ei god venninne som det er veldig moro å løpe sammen med……kunne sagt mye om det,men vi lar det være med det akkurat nå,men ja jeg elsker å løpe sammen med henne.
Makan til trivelig dame skal man lete lenger etter .
Men det er jo ikke alltid det passer,forståelig nok, så da ble det staking på rulleski som oppvarming og styrke ca 50min på stuegulvet.


SÅ HVA HAR JEG INNTATT AV KALORIER I DAG?
Etter at jeg for «100-år siden» hadde anorexi må det ha skjedd noe med kroppen min for jeg kan holde det gående i timesvis med minimalt av inntak av kalorier,så det er absolutt ikke anbefalt å følge mitt kosthold.

Men.
PÅ jobb når jeg stod opp 0800 ……1 yoghurt og kaffe før jeg begynte å utføre de daglige rutinene.
Kl.1200,hjemme fra jobb, …..en baguett med masse ost ,8-10 skiver pluss godt med nugatti,pluss vitaminpiller,tran,appelsinjucie og kaffe.
Etter trening kl.1500…….ei skive med ost(masse ost) og kaviar,noe sportsdrikke,ca 5dl biola blåbær og kaffe.
Etter økt 2,…..2 sandwich-kakestykker ,en boks med italiensk salat,100 gram kylling …..2 øl,2 glass med vin og så får vi se………
Har fri i natt og i morra,så da blir det sånn 😉

Men for all del….jeg er ekstrem og kan gå 6t på ski uten mat og drikke i halvhardt tempo kun med 1 skive innabords til frokost.
Så dette er ikke noe som andre bør prøve.

Men siden jeg fikk en utfordring……..why not.

Dette er dagen i dag….følg med,kostholdet blir bedre 😉

DA ØNSKER JEG ALLE EN FIN KVELD OG NATT OG HER ER DET SOM VANLIG YOU TUBE ….OG AKKURAT NÅ