veldig spesielt at jeg i juni ikke løper i baris 😉

DET HØRES KANSKJE HELT MERKELIG UT.
Men nå er jeg i god form,jeg får løpt på beina og unngår langvarige skader hvis jeg bruker hue.
Og siden jeg på slutten eller midt inni løpeturene de 3 siste ukene har merket smerter i achillis ,så skal jeg ikke gjøre noe dumt.
Men det er vanskelig å la være,for det er jo så morsomt å løpe sammen med andre ,matche seg litt og ikke minst kunne skryte litt av at man er snart 55år og løper fra mange ,faktisk de fleste på treningene.
Men 1 økt på flatmark med fart pr.uke får holde inntil videre og da satser jeg på torsdager eller lørdager.

SÅ DA TOK JEG HELLER EN TUR OPPI HOPPSENTERET SOM FORRIGE MANDAG OG UTFØRTE EI ØKT MED RELATIVT HØY PULS OG MASSE SYRE I BEINA.
Visste ikke helt hva jeg skulle gjøre…..løpe opp veien å sette standarden i arbeidsstokken,eller gjøre som forrige mandag.
Ble alternativ 2.

Så Mariell Berg ….du kan puste lettet ut og fremdeles være best av oss 😉

Ble veldig overrasket over at jeg satt pers opp Skiflyvningsbakken for der syns jeg egentlig jeg bare gikk «sånn moderat» men stiv og sliten JA

Uansett ble det ei bra treningsøkt.

TRENA FORØVERIG SNAUE 40MIN STYRKE FOR LEGGER OG SKULDRE ETTER SYREFESTEN……BARE SÅ DET ER NEVNT LIKSOM 😉

ELLERS HAR JEG VÆRT VELDIG SLITEN I DAG.
Sikkert en kombinasjon av rulleskiøkta på lørdag pluss at jeg kun sov 2t i natt før jeg skulle på jobb .(sannsynligvis mest det siste)

Angret litt på at jeg hadde sagt ja til å bytte vakt når klokka nærmet seg 6 og jeg ennå ikke hadde sovnet og skulle på jobb til kl.9 ,men men alt går…….

DA FÅR EN VEL FORTSETTE Å SE AT SVERIGE BLIR RUNDSPILT AV SPANIA.

HA EN FIN KVELD OG VI SKAL VEL VÆRE RAUSE MED VÅRE NABOER OG HOLDE MED DEM.