TIL TROSS FOR EI SLITSOM NATT GIKK TRENINGEN SOM PLANLAGT MENS RESTEN AV DAGEN/KVELDEN BLE TATT PÅ SPARKET SOM DET OFTE BLIR I DENNE VIRUS-TIDEN.

NATTEN VAR ET HELVETE.
Grunnen til det var rett og slett at jeg ikke hadde kikka på evt.bivirkninger på tabletter jeg fikk for at ryggen skulle bli bedre,rett og slett muskelavslappende.
Og ja,de funka på muskulaturen,men jeg klødde over hele kroppen og sovna ikke før 0630.
Så de restrerende tablettene havnet i «dass» for å si det på godt Norsk.

DAGENS TRENING.
Hadde mest lyst til å sove og gi f….. i treninga klokka 11,men tenkte som så «har hatt mange netter som aktiv hvor jeg nesten ikke sov natten før renn og kroppen funka like bra med ei natt uten søvn» .
Og så var det jo det jeg hadde oppi hue mitt i dag ….trene intervall sammen med andre,så det skal mer til enn dårlig søvn før planer ikke blir gjennomført 👍

Intervall med joggsko med 11 andre kvinner og menn i 14-15 minusgrader i skyggen,men sola varmet såpass mye at det føltes litt våraktig.
4 drag av 10minutter,gikk veldig tungt de første 25minuttene ,ikke så rart siden jeg har gått mye på ski denne uken og kun hatt en joggetur .
Men det løsnet etterhvert og det siste draget funka veldig bra,om det var form eller psyke(fordi det var det siste draget) er litt usikkert,men føltes ihvertfall ut som at jeg kunne løpe bedre teknisk sett og at beina var lettere.
Uansett ble det ei bra økt og kanskje det viktigste ,ryggen var bedre enn på lenge.

Deretter var det rett hjem for å trene styrke,ble 1t20min …..enkel men effektiv styrke for hele kroppen.

MØKK LEI ALLE MULIGE VIRUSER MEN SLO AV NOEN TIMER HOS SØSTRA ETTER TRENINGEN FØR JEG NÅ LIGGER PÅ SOFAEN ,KIKKER PÅ LITT AV DAGENS IDRETT ,SKYPER LITT MED DATTERA FØR JEG SIKKERT SLÅR OVER PÅ YOU TUBE ETTERHVERT,ELLER KANSKJE JEG SKULLE PRØVE NETTFLIX 🤔
Er veldig lite som skjer for tiden ,men man får vel bare holde ut til alt er over .

I MORRA BLIR DET LØPETUR PÅ UKJENTE STEDER FOR MEG,HAR IHVERTFALL ALDRI LØPT DER FØR.
DET BLIR JO MORSOMT 👌


HA EN FIN LØRDAGSKVELD.