EGENTLIG VAR DET LITT GODT MED EI SÅNN HELG OGSÅ SELV OM DET LIKSOM IKKE ER HELT MEG.
Siden torsdag kveld til søndag kveld har jeg stort sett vært på jobb.
Riktignok trena 3 økter men allikevel for meg er det veldig lite aktivitet,men tror nok kroppen trengte det.


TRENING DE 2 SISTE DAGENE.
Kun 2 korte løpeturer pluss litt styrke på 20min i dag ….thats it.
Løpeturen i går var fryktelig tung,uviss av hvilken grunn i går men skjønte det i dag for selv om jeg var lett i beina i dag var jeg surklete i brystet så en bitte liten forkjølelse var årsaken.


DA ER DET BARE Å LADE OPP TIL NY UKE MED NYE MULIGHETER.
Alt går egentlig veldig bra for tia bortsett fra den achillisen som jeg trodde var frisk men som ikke klarer løping på flatmark i høy fart……det er kjedelig men så lenge jeg får løpt halvhardt og i lange sammenhengende motbakker hvis jeg teiper beinet er jeg fornøyd,så får heller hardøktene legges til rulleski selv om det er litt lettere for hjerte og lunger så sant en ikke går opp til Norefjell på hver hardøkt ……….

Veldig lett å lurer seg selv på rulleski og tro at man er bedre enn man er,derfor er det veldig greit å bruke pulsklokke for å få trent hardt nok og ikke gå etter km-tider da dette varierer ut i fra vær,vind,asfalt,hvor fort hjula triller,pigger på stavene osv osv..
Løping derimot ,kun avhengig av dagsform.