PÅ TOPPEN AV VIKERSUNDBAKKEN.

SIDEN JEG HAR HATT FRI PÅ DAGEN I DAG ,HAR DEN GÅTT MED TIL TRENING ,VELDIG PLANLAGT.

Jeg liker jo struktur og planer når det gjelder trening…..ut over det er jo alt bare kaos 😂

Men ihvertfall skulle jeg ha 2 hardøkter pluss styrketrening for beina i dag.Greit å få unnagjort det verste på kortest mulig tid 😉

O-LØP FOR MEG SELV PÅ SKIBREKKÅSEN.
Jeg liker jo å variere hardøktene på beina og var engang ganske brukbar til å løpe i ville skauen,ikke så bevegelig ,tøff og god nå i en alder av 54,men ville ihvertfall teste ut dette i dag.

Og det ble en bra opplevelse,jeg blei sliten,stiv ,kvalm og akkurat sånn jeg hadde håpet på ,men litt for forsiktig i de bratteste nedovebakkene med mye stein.
Brukte 31minutter på «runden» og syns det var bra i terrenget.
Det var den økta.

DAGENS ANDRE ØKT VAR Å SETTE NY PERS I TRAPPENE OPP SKIFLYVNINGSBAKKEN.
Fremdeles er jeg «for redd» til å løpe,så jeg går doble trinn,men fy f….. å stiv man blir når man går på litt,eller bare å gå doble trinn rolig er jo slitsomt.

Så det er jo et sannt helvete etter 100 trinn,50 steg…..og når man da vet man har 1000 trinn igjen,ja da må man jobbe litt med hue…..men men det har jeg jo gjort mange ganger før 😉
Men som sagt målet var ny pers og det ble det med ca 20 sekunder.

Og så håper jeg at jeg i løpet av sommeren seg 6-tallet,men da MÅ jeg løpe.……så vi får nå se,men med 30 varmegrader,fullt fokus og vill i blikket er det jo en mulighet .

Styrketreninga ble selvsagt gjennomført….tror det var 33minutter.

DET VAR DEN DAGEN ,SELV OM MIN DAG PÅ MANGE MÅTER BEGYNNER NÅ NÅR JEG SKAL PÅ JOBB.

HA EN FIN KVELD OG VÆR OBS I MORRA TIDLIG,DET ER MELDT SNØ 😥